script type="text/javascript" src="//static.blogg.se/shared/js/api.js">

Vi mår bra ...

Allmänt / Permalink / 1
Glöm inte att ställa tillbaks klockan inatt.. jag gör väl som jag brukar göra med väggklockan.. låter den vara på samma tid till nästa gång ;) Jobbar kväll imorrn .. såå skönt. Har sovit som en kråka i flera nätter nu. Sover på soffan nu när de renoverar och de är ingen höjdare för kroppen :/ A har lov nästa vecka så kanske kan han sova hos sin far i några nätter så sover jag hos älsklingen :)) Dammet här är inte de bästa heller när man har astma. Var tvungena att gå upp inatt å ta akutmedicinen.
 
Hade en jättemyysig fredag med <3-at :)) Känns mycket bättre denna gång. Gick för fort sist. Psyket hann inte med och en massa hjärnspöken poppade upp och tog överhand. För att inte tala om alla förutfattade meningar endel hade.. människor kan förändras.. har ni glömt de? Dåtid och nutid hör inte ihop. Är nuet som räknas! Vem du är nu och vad du gör idag. :))
Känns avslappnat och bra :)) En man med ett väldigt stort   Å jag mår BRA och det är huvudsaken :)) Eller rättare sagt: Vi mår bra ;D
 

Sov snart.. imorgon måste jag rensa ut köket.
#1 - - Lussan-Ulrika:

Glad för din skull! Fortsätt med att må bra, så kan det säkert sprida sig lite till omgivningen också... säger jag helt egoistiskt! ;)