script type="text/javascript" src="//static.blogg.se/shared/js/api.js">

Var är våren...

Allmänt / Permalink / 1
Slumrat lite på eftermiddagen.. jobba två nätter :) Inatt med min fina Nett  
 
Var på ett "möte" i stan idag. En manlig jättebra utredare :) Trodde inte de skulle tycka det var tillräckligt allvarligt för att ta tag i det men tydligen gjorde de det :) Tråkigt att det ska behöva gå så långt bara men jag är glad jag gjorde det. Jag kan se liten och klen ut men försätts mina barn i en otrygg situation ... ja då blir jag som en Tiger!
Hemmet ska vara en trygg plats :)
 
Men var har våren tagit i vägen undrar jag?? Kallt som sjutton ute.. :/ Tog min varmare jacka på mig till stan idag. Vill ha värme så min kropp mår bättre med. Värmen löser upp stlea och värkande leder. Igår tog jag mig ett gott bad hos B.. var riktgit gott. En annan har ju inget badkar vilket jag ångrar som sjutton att jag valde bort den när det renoverade om badrummen här :/
 
nää nu blir de lite mat i magen :P
 
 
#1 - - Nett:

Tycker att det är jättekul att du blir nattarbetare, tänk vad mycket hyss vi kan ställa till det med ;) Hoppas att det går bra att jobba inatt med.. Kram

Svar: Ja jösses ;) får lägga upp en plan ;D kram
♥ Zitten ♥