script type="text/javascript" src="//static.blogg.se/shared/js/api.js">

Femele forte

Allmänt / femeleforte, gud, hjärna, klimakteriet, snopp / Permalink / 0
Då provar jag denna :) Enligt apoteket en av de bästa på marknaden som ska fungera :) Får vi hoppas för klimakteriet mixtrar för mycke med min kropp :( vallningar, humörväxlingar, sover illa, ångest-attacker.. you name it :/ funkar inte detta tänker jag kräva av läkaren att skriva ut östrogen.. även om cancer-risken ökar så kan man inte må så här. Jag vet ju att det är klimakteriet för imellan symptomen mår jag ju prima! Gjort ett test med på gyn sim visar det. 

Ni män har det bra.. kommer jag att tänka på en historia ;)
Eva och Adam i lust-gården:
Gud sa: eva och adam! Ni kommer att få varsin gåva av mig! Adam: -vad får jag? Gud: Du får en snopp! Adam blev så glad. sprang runt och kissade och lekte med den nya snoppen. Eva vände sig till Gud och frågade: men jag då? Vad får jag?
Lugn Eva! Du får en hjärna! En hjärna får du!  Haha ;)