script type="text/javascript" src="//static.blogg.se/shared/js/api.js">

Nära som få

Allmänt / enkoppkaffe, förstå, syster, viktig, vän / Permalink / 2
Storm?? Fjuttvindar :/ Blåste ju knappt i Borås. Lite besviken blev man allt ;) Var skriver man avvikelsen tro? ;) En jobbarkompis och jag sa att nästa gång sticker vi till Halmstad där det händer haha ;) Älskar ju oväder :)) 
Blåser faktiskt mer idag.. storm? ;)
 
En annan sak: Är rätt skönt att slippa engagera sig i en viss sak. Lungt och skönt :)) 
 
En sak har jag lärt mig av de sista månaderna: Att tänka mer på mig själv och göra det jag mår bra av. Förr om jag hamnade i konflikt med någon bad jag oftast om ursäkt först och slätade över för att det skulle bli lungt men aldrig mer! Jag är viktigare än så! Så många den sista tiden som fått mig att förstå det! 
Puss på er ❤️❤️❤️
 
Denna fina fick av en söt vän Nett ❤️ 
Hon är en av dem som alltid stått nära och en av de få som vet allt om mig oxh även om vi inte har samma bakgrund och erfarenheter så har jag aldrig känt mig oförstådd eller oviktig! Aldrig fått mig att känna att det jag känner är oviktigt bara för att hon aldrig varit där! Hon frågar, stöttar och försöker förstå! Hon är så nära en "syster" kan bli ❤️ 
 


#1 - - Anonym:

Mina händer kommer alltid att vara utsträckta precis som i gåvan :) Skriv avvikelsen och skicka in den till SMHI, kräv ersättning för lidande med :) Kram

#2 - - Nett:

Ajdå, det blev anonymt, men nåja du vet vem jag är ;)