script type="text/javascript" src="//static.blogg.se/shared/js/api.js">

Smått Å Gott

Allmänt / kolhydrater, kost, småilla, småpill, träning / Permalink / 0
Haft en mysig dag med några av de bästa 💖 Myst och lekt med Mina goa barnbarn :) 
Mot eftermiddagen åkte vi ner till knalle och lill-prinsen valde ut färger på garn som han ville jag skulle virka en tröja av till han 😄 Rött och grått. 😋

Hittad dessa små förvaringsbackarna att ha smått och gott i som knappar, nålar och annat. Jag organiserad?? Inte speciellt haha... de va söta och jag älskar små-pill hihi

Träning och kosten har gett effekt redan :)) Fick på mig jeans som satt supertajt innan och nu satt perfekt :) Magen är mycket mindre. Nice :) Å inte bantar jag.. äter snarare mer fast mer nyttigt och genomtänkt. Inget vitt bröd, vit pasta och vitt ris. 
Blev huvudlös haha ;)