script type="text/javascript" src="//static.blogg.se/shared/js/api.js">

Styrka/kondition

Allmänt / gym, kolhydrater, kondition, kost, mat, protein, spinning, styrka, träning / Permalink / 0
faktiskt gått riktigt bra och träna men följer inte trainingonlines schema. Den passar mer om man tränar på gym och har alla maskiner till hands men tränar man hemma har man ju sällan ett gym hemma 😄 Men tränar man på gym kan jag rekomendera deras övningar.

Jag fick hela tiden improvisera för att få det att funka med det jag hade till hands och då kan man ju lika gärna fixa ett schema själv. Spinning, magmaskin, hantlar och ute-aktiviteter som promenader. 

Har fått bra råd av en kille som tränat i flera år så jag får bästa utbyte av träningen. Underkroppen ena dagen och överkroppen andra. Även hur jag ska lägga upp mattider. :)

Snart ska jag inta denna måltiden 😋
Gryta gjord av kött, morötter, lök, broccoli, ingefära, vitlök, potatis, bönor, buljongtärningar, kryddor och grädde 😋
Den blev uppskattad av dotter och svärson som även fick med sig matlåda hem 💜