script type="text/javascript" src="//static.blogg.se/shared/js/api.js">

Välkommen Iris 💖

Allmänt, Skrivet / Iris, barnbarn, födelse, förlossning, prinsessa / Permalink / 1

Välkommen till världen vackraste prinsessa Iris 💖 

51cm lång och 3680 gram kl 22:21 27/6

💖💖💖💖💖💖💖
Fingrar och tår och fjäderlätt hår
en blick så klar som tusentals år
det är knappt jag förstår, en tös hon är vår!
En gåva till oss är du min lilla!
Mitt barnbarn i min famn jag viskar ditt namn
och plötsligt känns det som all världen försvann.
Som tiden stod still, en tös hon finns till.
En livets gåva är du våran lilla!
Tänk blodet i din mamma och pappa blev till blod ini dig
vandrar genom tider, ådror och märg.
släktled i oss blir till släktled i dig
Här är du- en av oss
en ny länk i livets kedja.
Jag lånar dig jag, min skatt för ett slag
en stund så kort som den vore ett andetag.
En vindpust av tid är ditt och mitt liv,
en livets gåva är du våran lilla!
Fingrar och tår och fjäderlätt hår
en blick så klar som tusentals år
det är knappt jag förstår, en tös hon är vår!
En gåva till oss är du våran lilla!



#1 - - Nett:

Så underbart söt ♥