script type="text/javascript" src="//static.blogg.se/shared/js/api.js">

Sleepy-time

Allmänt / Permalink / 0
Sovit i nästan ett dygn.. förutom två timmar igår på eftermiddagen. Inte riktigt likt mig och sova så men antar jag behövde det. 
Idag ska jag iväg för att fotas för tjänsteID-kort för jobbet. Istället för vanlig inloggning till datorn kommer det bli personliga kort som man om jag fattat de rätt sticka in i "tangentbordet" som inloggning. Fler kort och hålla reda på för en o-organiserad människa som jag ;) 
 
Sen en tur till Dalstorp med S. :) 
 
ÅSSÅ ----->
Dagens Diss:
Folk som använder människor som är svårt sjuka för att få uppmärksamhet. Tyck-synd -om-mig-mentalitet! Sen tävlar de om vem som bryr sig mest. Är det inte bättre att bry sig innan folk blir sjuka? 
 
 
Ligger nog en hel del i detta eller: