script type="text/javascript" src="//static.blogg.se/shared/js/api.js">

Livlina

Allmänt, Träning/kost / 30day, Solhem, arbetsträna, challenge, rehab, socker, square, squat, träna, voltaren, värk / Permalink / 0
 
Inte blitt nått tränat denna vecka :/ Haft så ont speciellt nattetid. Mina voltaren var slut så använd andra jag hade som inte är lika effektiva men nu har jag fått nytt recept på dem :) Voltarenen är min livlina ;) 

Fick citadon nu istället för tramadolen.. fick ju sådanna diarreer av tramadolen och de är tydligen en väldigt vanlig biverkning och många läkare avråder från dem eftersom de har längre och värre biverkningar än citadon och morfin. Tyckte jag bara blev dåsig av dem med utan att de hjälpte på smärtan och de är ju inte dåsigheten man är ute efter. 

Har ju börjat å arbetsträna med och vet inte om det är det som gjort det värre. Har upptäckt att det inte är själva arbetsmomenten jag får så ont av(med lyftteknik klarar man sig bra) utan det är allt stående och gående jag inte klarar av. Fick utnyttja när brukarna ville prata av sig en stund och då passa på att sätta mig ner :) 

Men vad roligt och jobba med dagpersonalen igen! Längtar till måndag hihi ;) Inte för att det är nått fel på natten .. de är jättemysiga å jobba med men har ju jobbat med dagen innan å saknar dem! Tycker om med arbetsuppgifterna dagtid och att man kan prata och vara med brukarna på ett annat sätt dagtid. Nattetid måste man ju dämpa allt för de ska sova :) Är lite deprimerande ibland. 

Har börjat med denna med. Försökt och göra denna varje dag nu när man inte kunnat träna :) Så man åtminstonne gör nått! Ps. Har fortfarande inte ätit nått socker :)) förutom lite mörk choklad men de har så mycke hälsofördelar så det bryr jag mig ibte om :)