script type="text/javascript" src="//static.blogg.se/shared/js/api.js">

Stolt :)

Allmänt, Träning/kost / grönsaker, hälsa, kost, kropp, rotfrukt, träning / Permalink / 0

Tittade på en förebild när jag började och träna och blev faktiskt lite stolt över mig själv :) (se bild längre ner)

Tränat i ca 4 veckor förutom denna veckan men har ändå gjort vad jag kunnat hemma med småövningar. Tagit bort de mesta sockret förutom mörk choklad. 
Börjar morgonen med ett stort glas varmt vatten med citron och äpplevinäger i. Frukost med yougurt, chiafrön, fullkornshavre och frysta hallon. Plus en fullkornsmacka. Ett mål lagad mål, kvällsmat å därimellan mycke vatten så det är inte så att jag bantar men ser till att jag äter mer av rotfrukter och grönsaker. Fullkornsris och fullkornspasta istället för vitt :) 

Det är som läkaren sa: Tror du fått dig en tankeställare. Alltså att man måste ta hand om den om den ska orka många år till.