script type="text/javascript" src="//static.blogg.se/shared/js/api.js">

Massa energi

Allmänt, Träning/kost / gym, hälsa, nordicwellness, rosa, skor, slutaröka, tobak, träning / Permalink / 1
Idag har jag hunnit med mycket :) 
Sov 3 timmar efter nattjobb, städat, shoppat i knalle, fixat gymmet och storhandlat(på ica.se)
Jösses vad piggare man blir när man inte röker. Märker en sådan skillnad redan. :) Andra säger med att jag ser mycket piggare ut. Är inte speciellt lättretlig heller som jag trodde jag skulle bli. Jag älskar mitt nya rökfria liv <3
Killen på gymmet sa att till sommaren med min energi lär jag vara som en raket på gymmet haha.. jaja.. vi får väl se ;) 
 
Nu blir de fredagsmys och imorgon blir de syskonmys <3
 
Var ju tvungen och köpa nya träningsskor. De förra bet ju Kelly sönder. Rosa så klart :)
 
En ide för er som inte har råd med gymkort haha. (se bilden)
 
 
#1 - - Anonym:

Lycka till :) Strongt! 💕

Svar: Tack :)
♥ Zitten ♥