script type="text/javascript" src="//static.blogg.se/shared/js/api.js">

Blandat mix

AllmÀnt / Heimdal, felbehandlad, lÀkare, vÄrdcentral / Permalink / 0

Varit platt fall idag 😖 De sista dagarnas stress, spring och umgĂ„s har tagit pĂ„ krafterna men de var lĂ€tt vĂ€rt de Ă€ndĂ„. 

Legat hela dagen.. ont sĂ„ man inte orkar röra en fena. Är inne i ett nytt skov med sömnen den sista veckan Ă€r nĂ€st intill obefintlig trots medeciner. Jaja gilla lĂ€get.. mĂ„ste lĂ€ra mig att prioritera.
Förutom mina barn Ă„ barnbarn sĂ„ kommer jag först! Allt annat kommer om jag orkar! 

PĂ„ onsdag ska jag försöka fĂ„ tag pĂ„ verksamhetschefen pĂ„ Heimdals vĂ„rdcentral. Missade samtalet i fredags Ă„ sen var hon pĂ„ möte hela dan. Var ju pĂ„ de sjukaste lĂ€karbesöket jag vart med om i torsdags 

Kopierade text frÄn fb:
Var pĂ„ den sjukaste lĂ€karbesöket ever 🙈😡 fick en tid som var tĂ€nkt att va lĂ€ngre tid med lĂ€karen eftersom de nu ska ta över rehabiliteringen efter reumatologen. Sen hade FK frĂ„gor om min sjukskrivning och diagnoser som de ville lĂ€karen skulle gĂ„ igenom med mig. 
Det första lĂ€karen frĂ„ga mig vad varför jag var dĂ€r? Sa att de fĂ„tt remiss frĂ„n reumatologen. JassĂ„ sĂ€ger han.. de vet jag inte. Har du ont i ryggen? Jag blev helt stĂ€lld Ă„ med fibromyalgi kan ju tankeverksamheten va lite trög annars men nu blev jag helt blank. DĂ„ höjer han rösten: vart har du ont? BerĂ€ttade om mina diagnoser( fibromyalgi, EDS, lumbago Ă„ diskbrĂ„ck) att jag behöver lĂ€karintyg Ă„ att jag tror jag Ă€r inne i ett nytt skov. JassĂ„ sĂ€ger han.. har du med dig intyg frĂ„n reumatologen sim bevis? Jag: nĂ€. NĂ€hÀÀ jo men jag skriver intyg en mĂ„nad framĂ„t  Ă„ du kan öka en tablett pĂ„ din medecin( Saroten) sĂ„ gĂ„r han till dörren Ă„ öppnar den.. hejdĂ„! Högst 2 min var jag dĂ€r đŸ˜± Nu kĂ€nner jag frĂ€mst med Saroten .. han frĂ„gade inte ens om jag hade nĂ„gra biverkningar Ă„ Ă€r det bara att öka den medecinen hur som helst? Bli Ă€nnu mer dĂ„sig? 

Som ett jĂ€dra fĂ„r in för en klippning.. fort in.. chopp.. Ă„ ut! 

MĂ„ste ju ha ett nytt lĂ€karbesök men funderar pĂ„ att gĂ„ till en privat lĂ€kare.. 

SĂ„ mitt tĂ„lamod Ă€r kort för tillfĂ€llet.. 
Rensade idag pĂ„ sĂ„nt som tar energi. Har du en tagg mot mig sĂ„ ta de med mig och gĂ„ inte bakvĂ€gen för dĂ„ poff! Har inget tĂ„lamod mot sĂ„nt! Jag Ă€r den jag Ă€r! Stör du dig pĂ„ det sĂ„: Buy buy 😗