script type="text/javascript" src="//static.blogg.se/shared/js/api.js">

De gör ont

Allmänt, Skrivet / Fibromyalgi, degöront, diagnoser, försäkringskassan, livetgöront, värk, vård, vårdcentral / Permalink / 1

Ännu en sömnlös natt 😤 Misstänker att jag är på väg in i ett nytt skov 😢 

Just nu känns värken och all oro så ont att själva livet gör ont 😭 

Och med en vårdklinik som inte fungerar.. reumatologen utreder mig och ställer diagnoser.. skickar sen vidare mig till vårdcentralen som inte ens hör av sig fast de lovar. Inga råd hur jag ska ställa mig till diagnoserna eller ens vad de innebär.  De får jag googla mig till. Visst jag har levt med de i många år utan hjälp men de känns väldigt ensamt :/ 

Försäkringskassan som hotar med att slänga ut mig på arbetsmarknaden fr.o.m. 6 januari och inte betala ut sjukpenning om de tror att jag inte kan jobba fullt igen 
på min tjänst :( 

Press på att må bättre fast kroppen skriker NEJ  😢 

LIVET GÖR ONT!! 

God jul


#1 - - Mona:

Du satte ord på vad jag känner 💙💚💙