script type="text/javascript" src="//static.blogg.se/shared/js/api.js">

Mysig Julafton

Allmänt / Julafton, baby, barn, familj, hund, julklappar, kärlek, mys / Permalink / 0

Haft en härlig och rolig julafton 😍 med go mat, prat och spel med goa barn, ex och vovve 💓 

Hade uppesittar kväll hos B och A först och jag fick vakna av en go liten kille som kröp ner jämte en 😍😍😍 
Även Batman fick julklappar och egen jultallrik 😛 

Apropå förra inlägget om VC som va seg på att skriva ut min medecin mot nervsmärtor så är jag på sätt å vis glad att de hände för nu vet jag att Saroten hjälper mot värken :) inte helt å är nog inne i ett nytt skov men hjälper mycket 👌 

Är så glad med för chefen satte mina pass på kvällen :) Lättare och inte lika stel då :) 

Imorrn ska jag gå i pyjamas hela dagen 😛 och bara va 👌

Julklappar :)
Gangster-baby, Barbie-baby, Bus-baby 😅
Bara lilla jag 👌 The Pink Lady