script type="text/javascript" src="//static.blogg.se/shared/js/api.js">

Pattern baby boots

Allmänt, Mönster, crochet/virkat / Crochet, baby, babybooties, babyboots, booties, boots, crochetforbaby, fashion, fashionforbaby, handarbete, handgjorda, hobby, mode, mönster, pattern, patterns, skor, uggs, virka / Permalink / 0

Var någon som undrade varför jag inte vill tala om vilket bokförlag det är men det är för att det finns de som annars skulle göra allt för att sätta krokben på mig! Därför håller jag de för mig själv så länge :) Å att jag skrev det här var för att jag har många läsare och ville ha kloka råd :) Men kommer inte skriva mer om det här. Det kommer jag göra i den andra bloggen. Nog om det :)

Många som frågat efter mönster till baby bootsen. Mönstret finns både på svenska och engelska(US- term)
Se länken nedan :)
//Many have asked after pattern to my baby booties. You can fond the link above. In swedish and english(US-term)

 
 
Spara