script type="text/javascript" src="//static.blogg.se/shared/js/api.js">

Ge oss Nett tillbaka!!!

Allmänt, Skrivet / Sorg, död, ledsen, själ, själsfränder, tårar, vacker / Permalink / 3




Med tanke på att du och jag var själsfränder.. betyder de att jag nu går omkring med en halv själ 💔 Känns så 😢 
Du som var så levnadsglad.. hur kan allt bara ta slut???? 
Kan inte sluta tänka på om jag bara hade vetat.. då hade jag kramat dig ordentligt och länge 😭 

Blir så arg.. vem bestämmer över liv och död.. vem bestämmer när någons liv är slut?? Hur kan allt bli så fel.. för det är verkligen så fel! 
Ge mig tillbaka min Nett!!! Lovar att aldrig mer gnälla över min värk.. bara våran Nett kommer tillbaks.. vi vaknar.. å allt var bara en hemsk dröm!!! 

#1 - - Anonym:

God morgon håller med dig helt och hållet Nettan var en underbar trevlig kvinna som alltid va glad mm... Fick en chock när ja fick reda på vad som hade hänt tårar bara föll på mig. tänker änn i dag på den trevliga nett 💜

Svar: ♥️
Jeanette Wiberg

#2 - - Jenny Höök:

Det är så ofattbart, underbara glada fina Nett ... Vi kände varandra genom bloggandet, viktresorna, operationerna, och vi träffades i Borås då jag skulle köpa en bil där nere, och vi satt och pratade bort timmar av tid på ett café. Som om vi känt varandra hela livet, så lättsamt och okomplicerat, och idag då jag kollade min wordfeud så blev jag påmind om att vi ju hade 3 spel igång och har spelat varje dag i ... jag vet inte hur länge vi har spelat ... säkert 2 år, varje kväll ... Vad hände? Varför togs hon så tidigt ifrån jordelivet? Jag förstår inte? (om du vill och känner att du orkar så får du gärna skicka mig ett mail om vad som hände) *kramar om*

#3 - - Jenny Höök:

Tack ! <3