script type="text/javascript" src="//static.blogg.se/shared/js/api.js">

Systra mi - Så älskad ♥️

Allmänt, Skrivet / Sorg, himmel, hjärta, själsfrände, stjärna, vän, älskad / Permalink / 1




Min vän och själsfrände - Du fattas mig!!


Så svårt att förstå att du inte längre finns med oss 😢 hur ska jag kunna leva utan dig? Gå till jobbet där du aldrig mer kommer att dyka upp? Vad hände?? Detta är så fel! Du skulle inte gå redan!! Mitt hjärta är bokstavligt sönder 💔 Aldrig kommer det bli helt igen! 




Jag lärde känna dig under en tid när jag inte tyckte så mycket om mig själv. Trasslig uppväxt som formade mig att inte lita på någon. 


Du hjälpte mig att se på mig själv med dina ögon.  Du hjälpte mig att tycka om mig själv. Trots alla stormar runt mig stod du kvar. Trofast och ödmjuk. Puschade mig att tro på mig själv. -Du fixar det! sa du alltid ♥️


En osjälvisk kärlek som älskade trots alla fel och brister. Du såg det vackra i livet och hos andra ♥️ 


Du var en av få som visste allt om mig. 


Var du som inspirerade mig att börja virka. Min första virknål var från dig. Vi skulle sitta på ett ålderdomshem ihop och fortsätta med våra kaffe-virkträffar och sitta och "skvallra" 


Nu får jag sitta där utan dig 😢

 


Min fina ledstjärna lyser nu i himmelen. 

Natten efter du gick lyste en stjärna så stor och stark på himmelen. "De" sa att de var polstjärnan men jag tror säkert de va du som lyste mot mig ⭐️


 Min fina Nett du är så så så saknad 💔😢

#1 - - Anonym:

😢😢😢😢😢