script type="text/javascript" src="//static.blogg.se/shared/js/api.js">

Bestigit ett berg

Allmänt, Skrivet / Berg, Mountain, bergsklättrare, bestiga, climb, familj, family, kärlek, ledstjärna, varasnällmotsigsjälv, älskad, ängel / Permalink / 0

Sant (se bild) jag har verkligen klättrat över ett stort berg de sista halvåret och kommit ner på andra sidan starkare och med en större insikt över vad som är viktigt här i livet. ♥️ Min glädje (kan låta konstigt kanske) har blivit mer äkta och de saker som förut störde mig som jag inte kan ändra på själv har jag kunnat lägga undan. 


Lägger min energi på de jag älskar och sånt som är viktigt. 
Hur andra är eller vad de gör ödslar jag ingen energi på. Jag kan bara vara jag och vara jag så bra som möjligt och räcker inte det .. ja de kan jag inte göra nått åt :) 
Har blivit snällare mot mig själv och försöker att inte tänka negativt om mig själv som jag förut hade lätt för.

Jag har ju den finaste ledstjärnan man kan ha nu ♥️