script type="text/javascript" src="//static.blogg.se/shared/js/api.js">

Saknar dig ♥️😥💔

Allmänt, Skrivet / Helvete, förändrad, himmel, krig, ondska, saknad, sorg, älskad / Permalink / 0

Tänkte på dig idag.. eller tänker ju på dig varje dag utan överdrift men vissa dagar lite extra 😥 

Det känns fortfarande overklig att du inte finns här längre.. du har ju alltid funnits :/ 
Besökte din grav. Satt och tittade och läste ditt namn om å om igen .. försökte att förstå men det går inte att förstå. 
Mitt liv har blivit fattigare just för att du inte längre finns i det. 

Har fått lite distans till allt och jag har nog förändrats men inte till de sämre.
Har fått betydligt sämre tålamod för drama och energi-tjuvar och vänder ryggen mot allt sånt.
Gör det som känns rätt för mig..  
Har blivit ärligare både mot mig själv och andra. Håller de jag älskar ännu närmare för man vet inte vad som kan hända i livet. 

När jag växte upp fick jag lära mig att det finns ett helvete och en himmel och de som trodde på Jesus hamnade i himmeln och resten i helvetet.
Vilket jag ärligt kan säga är bullshit!! 
Vet att du inte var troende men är du inte i himmelen lär ingen komma dit!! För du var verkligen en fin människa när du levde.
 
På andra sidan finns inget helvete.. helvetet finner man här på jorden! 
Alla sorger, sjukdomar, olyckor, ondska och krig är några av det helvetet vi människor här på jorden tvingas utstå! 

Saknar dig Nett Plätt ♥️♥️♥️