script type="text/javascript" src="//static.blogg.se/shared/js/api.js">

Älskade syster

Allmänt / Fuckcancer, död, förlust, himlen, sorg, syster, ängel / Permalink / 0


Igår förmiddag lämnade min syster oss efter en tids sjukdom. Nu är hon med mamma och sin son i himlen. ♥️ Ingen mer sjukdom men du fattas mig syster 😭😭😭


Himlen är väldigt långt bort men samtidigt aldrig så nära som när någon man älskar dör. Nästan så att man kan ta på himlen om man sträcker sig lite. Som om himlen är precis ovanför ens huvud men ändå inte. Aldrig har längtan efter himlen varit så stark för en del av en är där 😢 

Hur står man ut? Känner mig så trasig.. bedövad .. bottenlöst.. 
Man glömmer att äta.. känner ingen hunger. Behöver handla men orkar inte ta mig ut mer än snabba turer med hunden bakom huset :/ 
Sova går inte... 

Du fattas mig Mia ♥️