script type="text/javascript" src="//static.blogg.se/shared/js/api.js">

Tomrum

Allmänt, Skrivet / Sorg, saknad, tomrum, älskad / Permalink / 0


Tänk att en enda människa kan lämna ett sånt stort tomrum och få ett hjärta att blöda så... 
Att tomrummet efter en enda person kan få en att känna sig så ensam så ensam så..
Å hur mycket jag än gråter så kommer du inte tillbaka 😢

Händelser i vardagen.. tankar man bär på eller bara enkla små skvaller.. var dig jag berättade allt för. Inget var för smått, pinsamt eller för jobbigt för dig att lyssna på... 
 
Har alltid haft svårt för att släppa människor inpå mig.. "hit men inte längre".. 
Alltid haft murar för att skydda mig. Du var en de få jag släppt innanför. 
Därför blir också förlusten av dig så mycket svårare 😔💔 För att jag älskade på riktigt.

Hörde att "nån" stör sig på att jag skriver så mycket om Nett och inte om min syster.. att jag verkar sörja Nett mer... med orden: "är ju bara en vän" 
För det första kan jag känna för den här personen att det är tragiskt att x inte upplevt äkta nära vänskap och för det andra: visst sörjer jag min syster men vi stod inte varann nära och hade ingen relation. Den sorgen blir mer en sorg över vad som borde ha varit men som inte var! Netts bortgång är så mycket mer smärtsam! En större förlust hur illa de än låter.  Att försöka lägga nån sorts skuldkänslor hos mig på hur jag sörjer visar bara på hur kalla och själviska endel är!