script type="text/javascript" src="//static.blogg.se/shared/js/api.js">

Jobb

Allmänt / Fibrodimma, Fibromyalgi, Signaler, Skäms, Sol, Värk / Permalink / 0

Ledig till fredag. Sen gör jag två nätter. Nätterna är bättre när man får fibrodimma som jag får när det händer för mycke runt om. Ljud, slammer, prat, rörelser överallt. Känner mig klarare i huvudet på natten. Är först på morgonen vid halv sju när dagpersonalen droppar in, städare och lampor som tänds som min hjärna dimmar igen. Hatar den sidan av fibromyalgin :( får mig att känna mig dum och jag skäms när jag blir virrig 😩 

Sen i måndags har jag också gått in i ett nytt skov.. värk from hell!! Sista jobbnätterna har signalerna att känna sig kissenödig inte fungerat. Först när de börjar göra ont i blåsan för att den är för full som jag kommer på att jag måste gå på toa :/ Är bara när jag jobbar de blir så. Vet inte om de är lyften och allt gående som gör nått med nerverna.

Jaja idag skiner solen så ska passa på att gå en långpromenad med Batman 👻😍