script type="text/javascript" src="//static.blogg.se/shared/js/api.js">

Brevet till himmelen ♥️

Allmänt, Skrivet / Brev, Letter, andrasidan, heaven, himlen, himmelen, saknad, sorg, to, vän, älskad / Permalink / 0

Brevet till himmelen


Hej min fina vän ♥️
Jag hoppas du har det bra och att du mår bra.
Här är det väldigt tomt sen du lämnade oss. Kommer ofta på nått jag vill berätta för dig men kommer sen på att du inte kan svara. Varför just du valdes att lämna detta livet kommer jag aldrig förstå. Vet att du hellre hade stannat här med oss, dina barn, barnbarn, din lilla gubbe, din mamma, syskon och alla andra som nu sörjer att du inte finns hos oss. 
På jobbet är det svårt 😢 plågar mig att du inte längre kommer att dyka upp där och jobba med mig. Dina kollegor saknar dig också väldigt mycket. 
Hade behövt prata med dig nu. 
Här i detta livet är det vår och folk grillar ute igen och umgås som om allt var som vanligt men alla vi som kände dig vet och känner att inget är som vanligt och kommer aldrig att bli. Vi kommer att tvingas lära oss att leva utan dig fast hela ens inre undrar hur! 
Jag går hos en psykolog nu för jag har väldigt svårt att hantera när och att du gick. Du var min klippa och jag tror att jag var din. Hörde en berätta att hon trodde att du spökade hos henne. De gjorde mig väldigt upprörd och ledsen. Antar att en del av mig inte vill inse att du är på den där berömda sidan. Den sidan alla pratar om här men aldrig själva sett. 
Jag undrar om du kan se mig nu och höra mig. Då ser du nog hur mycket jag saknar dig. 
Du kommer alltid finnas i mitt ♥️
En dag ses vi!
Tills dess:
Hoppas du har det gott där på andra sidan stranden. 

Älskar dig// Zittens