script type="text/javascript" src="//static.blogg.se/shared/js/api.js">

känslosamt

Allmänt, Skrivet / Tårar, alden, begravning, fattasmig, himmel, lugn, sonja, sorg, vän / Permalink / 1

Ikväll är en sådan kväll när sorgen gör sig påmind 😢 sitter och tittar på bilder. Ena stunden gråter jag .. nästa stund ser jag barnbarnen och ler. Så har kvällen gått upp och ner.


-kan du inte bara komma tillbaks Nett 😢 Du fattas mig!!! 


Går hela tiden med en känsla att något saknas. 

Fortfarande så overkligt.. kommer aldrig mer att se ditt härliga leende när du kommer gåendes i korridoren på jobbet. Aldrig se dig uppdatera instagram, bloggen eller fb. Aldrig mer få mess från dig. Aldrig mer höra dina kloka ord. Aldrig mer göra garnutflykter med dig. 😢💔
 Men jag bevarar allt i mitt hjärta och tar fram dina kloka ord när jag behöver de. Som Sonja Aldens sång: I din himmel där hon sjunger: de lugnet du hade.. de har jag fått av dig.
För jag har fått ett lugn där jag hör din röst när jag är på väg att rusa iväg känslomässigt. Du får mig att bromsa och hör dig: - lägg ingen energi på sådant du inte kan ändra själv! 

Din begravning var fin men ack så tung 😔 

#1 - - Anonym:

Kram. ❤ /Sandra (Nettans systerdotter

Svar: Kram tbx ♥️♥️♥️
Jeanette Wiberg