script type="text/javascript" src="//static.blogg.se/shared/js/api.js">

Krisreaktion

Allmänt / Sorg, begravning, kris, krisreaktion, själ / Permalink / 0

Sjukskriven denna veckan ut.. krisreaktion kallade läkarn de för. 


Tog även upp min viktnedgång men att jag misstänker att det ör för att jag blir så gilvad efter två jobbnätter och äter sämre. Drog ner på mina medeciner för några månader sen. Alvedon 665mg å diclofenac för skona organen. Behållt bara sarotenen mot nervsmärtor. Tänkte att är de kroniskt måste jag lära mig att leva med det å äta sånna medeciner varje dag år in å år ut kan inte va bra men läkaren sa för att förhindra att jag hamnar i sånna djupa skov så måste jag ta alvedonen 665mg och diclofenac 2-3 ggr per dag. Inte bara ibland. Känns ju lite bajs att man måste knapra tabletter :/

Ska börja å jobba nästa vecka. Känns lite i magen men har goa kollegor så de ska väl gå bra. Är lite lugnare.. inte lika mycket kaos men jag känner mig trött inombords.. ena stunden sörjer jag Nett.. nästa min syster och ibland bägge samtidigt :( känns som själen åldrats 100 år 😔 

Minnesstund på måndag på jobbet med både dag och nattpersonal. Även ssk från dag å nattorganisationen. 
Sen begravning på fredag. 😢 

Du fattas mig så otroligt mycket Netti-plätt ♥️♥️♥️💔💔💔 
Morsdag är en vecka efter din begravning .. har bestämt att bojkotta den i år! Göra nått annat för dig men vet inte vad än. Funderar.

Igår när jag satt och kolla tv så började påsen med virkgarn i att skaka till. Inga fönster öppna å varken jag eller hunden var i närheten av den. Kanske du Nett som tyckte jag skulle/ska virka igen. Glädjen över att virka är just nu noll! De kommer väl tillbaka ... min kärlek till garn är för stor hur konstigt de än låter 🙈 men jag ska virka för dig Nett och jag hoppas du nu har överflöd av garn i alla färger. 

Åkte på influensa i tisdag så legas däckad i två dar. Min söta dotter som gav mig den presenten tror jag 🤣 vi brukar smitta varandra ;)