script type="text/javascript" src="//static.blogg.se/shared/js/api.js">

Vad hände?

Allmänt, Skrivet / Stroke, chock, chockad, förlust, hjärnblödning, mittilivet, sorg, vän / Permalink / 0

Jag vet att jag kanske är för personlig i bloggen men jag är inte så bra på att prata om mig själv till andra när jag inte mår bra så att skriva är en ventil för mig. 


Att förlora Nett och på det plötsliga chockartiga sättet då jag till med var där när det hände har verkligen gjort mig förkrossad 😭
En väldigt levnadsglad kvinna mitt i livet som plötsligt rycks iväg. Poff.. vad hände?? 

Många har frågat vad som hände. Hon ramlade ihop på vårat jobb. Jag ringde ambulans och en annan kollega sprang ner för att möta upp ambulansen. Jag satt hos henne tills ambulansen kom och när de tog över började hon tappa medvetandet. Vi misstänkte stroke från början då vi såg de på mungipan och att ena sidan var slapp men jag tänkte aldrig då att hon skulle dö ifrån oss :( för många får stroke och klarar sig men en halvtimme senare kände jag i magen att hon va borta och en stund efteråt ringde hennes sambo och talade om att hon var borta 😢 
Hon hade fått hjärtstopp redan i ambulansen och de hade försökt med återupplivande insatser i 50 min. 😢😢😢
En massiv hjärnblödning 😢

Den hemskaste kväll/natt i mitt liv. En kväll/natt jag aldrig lär glömma 😭 

Chefen och samordnaren kom upp mitt i natten och de ringde in 3 extrapersonal och samlade oss ordinarie i ett annat rum där vi satt och prata, grät å prata. Måste säga att jag är tacksam för att ha en sådann bra chef. De tog verkligen hand om oss. En kollega körde sen hem mig.

Var hemma vid 5 och chockad naturligtvis.. hämtade hunden och gick ut i skogen. Vet inte hur länge jag gick omkring i måfå för jag grät så jag knappt såg vart jag gick. Satte mig på en bänk mitt i skogen och bara satt där. Kom hem och de tog överen timme innan jag märkte att jag var genomblöt efter där jag suttit 😰

Älskade fina vän.. du är så saknad 😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢