script type="text/javascript" src="//static.blogg.se/shared/js/api.js">

Dystert 💔

Allmänt, Skrivet / Sorg, vänskap / Permalink / 0

Fyller tydligen år idag.. inte direkt en dag att glädjas åt. Kroppen kraschade för några dagar sen. 

Mått så bra under semester.. även psykiskt men sista veckan är det som all sorg fått ny kraft.. som om de nyss hände 😥 
Saknar dig så mycket 😭😭😭💔 
Vill bara dra mig undan från allt/alla Säga: finns inget ni kan göra för att lindra såvida ni inte kan hämta tillbaka henne 😥 
Just nu vill jag inte vara.. inte höras eller synas ( att skriva här kan ju verka dubbelt men är det enda stället jag kan få ur mig ord från hjärtat som just nu blöder)

Du var det äkta och ärliga.. var jag dum vågade du säga det. Irrade jag vilse i mina egna tankar hjälpte du mig att tänka rätt. Behövde aldrig va rädd att säga saker direkt från hjärtat. Så mycket vi har skrattat ihop.. händelser, upptäckter eller bara vanligt skvaller. 
Nu finns ... ingenting 💔 Bara minnen.. 
Hade jag vetat hur jag skulle ta mig till dig utan att lämna mina egna hade jag gjort det.

Det är dystert inom mig men jag gör som jag brukar.. inför andra ler jag 💔



- If I could write a letter to heaven
- Belong to heaven