script type="text/javascript" src="//static.blogg.se/shared/js/api.js">

Holes in our hart

Allmänt, Musik / hart, hjärta, holes, hoppas, passenger, youtube / Permalink / 4
Stod på balkongen och såg en stjärna falla.. snabb i tanken som jag är önskade jag mig en bit av någon annans ♥️ Varför är hjärtat så envis och hoppas! Det är ju liksom ingen idé. Blir ledsen på mig själv i de ögonblicken. Dum känner jag mig som har ett sådant dumt hjärta! 

Det är inte lätt när det är svårt! 




Well sometimes you can't change and you can't choose
And sometimes it seems you gain less than you lose

Now we've got holes in our hearts, yeah we've got holes in our lives
Where we've got holes, we've got holes but we carry on

#1 - - Anne:

Tror det är rätt naturligt. Inget konstigt. Kram

Svar: Kram tbx
Jeanette Wiberg

#2 - - Ann:

But!!! We carry on!

Svar: We do! Förr eller senare 😘
Jeanette Wiberg

#3 - - Anonym:

Tänk som du tänker idag. ☺️ Var en gladare tjej jag träffade idag. Skönt! Kram

Svar: Haha ja det kanske va sista rycket igår 😅 Idag känner jag tvärtom. Och ingen som ”stör” friden och får mig att gå ”bananas”. Ska nog gå bra 👌 Ja kul att träffa dig en snabbis. Kram
Jeanette Wiberg

#4 - - Anonym:

Ska stå Anne och inte Ann på komentar 2 :)

Svar: Jag förstod det 😅
Jeanette Wiberg