script type="text/javascript" src="//static.blogg.se/shared/js/api.js">

Min Nett

Allmänt, Skrivet / Nett, dödsfall, saknad, själsvän, sorg, älskad, årsdagen / Permalink / 3
(null)

Idag för ett års sedan hände något ofattbart.!
Trodde det skulle vara en vanlig och skoj arbetsnatt som det alltid var när man jobbade med dig. Istället hann vi knappt börja jobba när du föll ihop i medecinrummet 😢 Jag försökte hjälpa dig samtidigt som jag pratade med 112. När ambulansen kom och körde iväg med dig inte trodde jag då att det skulle vara sista gången jag pratade med dig och smekte din kind 💔😭 
Det där hemska samtalet jag fick av din sambo att du inte längre var kvar hos oss 😞 När jag ramlade ihop i en hög på min arbetsplats. 
Du var mitt alti-ego.. min själsvän. Min finaste vän! ♥️ 
Aldrig kommer jag finna någon som dig ♥️💔 
Saknar dig varje dag! Tänker på dig varje dag! 
Du finns i mitt hjärta väl bevarat ♥️ 
ÄLSKAR DIG - FÖR ALLTID DIN VÄN ♥️♥️♥️
Ingen kommer någonsin ta din plats! ♥️

Stå ej och gråt vid min grav.
Jag sover ej. Jag gav mig av.
Jag är tusen vindar över sjön.
Jag är silverglittret i snön
Jag är solsken över mogen säd.
Jag är stilla regn i höstens träd.
När du vaknar i morgonens vila
är jag tysta fåglar som ila
i cirklande flykt över vatten.
Jag är milda stjärnor om natten.
Stå inte vid min grav och gråt.
Stå ej och sörj vid min grav.
Jag är ej död. Jag gav mig av.

(null)


#1 - - Anne:

Stor kram ♥️♥️♥️

Svar: Kram tbx ♥️
Jeanette Wiberg

#2 - - Monica:

Fint att ha haft en sådan vän men sorgligt att hon inte längre ör med dig. Kramar ♥️

Svar: Ja det kommer jag alltid att minnas. Kram ♥️
Jeanette Wiberg

#3 - - Anonym:

Många kramar ♥️♥️♥️ //M

Svar: ♥️♥️♥️
Jeanette Wiberg