script type="text/javascript" src="//static.blogg.se/shared/js/api.js">

Bortskämd

Allmänt / Permalink / 0
Har min fina son hemma i några veckor 😍 Då mår jag såå bra.. känner mig hel ♥️
Imorgon ska jag och Anthony passa mitt barnbarn Vincent. Ev ska han och Anthony gå på bio och efter det har jag lovat Vince att lära han virka. 
Blir lite bortskämd med. Behöver jag handla så kör han mig och läkarbesök kör han mig till :) Så snäll min pojk 😍
Ikväll är gan med sina vänner.

Hur är det med kroppen då?
Jodå.. trött och märks att kroppen inte är ok. Har förhöjd sänka sen några månader tillbaka som läkarna inte vet varför. Min kropp är ett mysterium 🙈
Ska till en dietist nästa vecka. Ta nya prover i början av sept. 

Ska ev börja jobba 50% from september. Är jag som tjatar att jag vill. Trögt att gå hemma. Testa ialla fall :)

Me the Pink Lady 😍
(null)