script type="text/javascript" src="//static.blogg.se/shared/js/api.js">

Long time...

Allmänt, Pyssel, Skrivet, crochet/virkat / Crochet, Uggs, Yarn, Zittens, boots, faschion, fashionabla, garn, handarbete, hobby, mode, pyssel, stövlar, virka, zittenscreations, änglar / Permalink / 0
Längesen jag skrev här. Mitt psykiska mående är betydligt bättre :) År 2017 var ett traumatiskt år då himlen fick 2 nya änglar 🙏👼🏻👼🏻♥️ Alltid saknad men för alltid i mitt hjärta ♥️ 
Är fortfarande så overkligt 😔 Jag kommer nog aldrig att förstå varför du inte är kvar hos oss 😔 

Blivit endel virkat.. är min kreativitet ihop med kärleksfulla och stöttande människor runt mig som hjälpt mig upp på benen igen ♥️
Älskar att skapa nytt. Har väldigt svårt stt följa andras mönster.. blir uttråkad av de med så därför skapar jag efter en bild jag har :) 
Räknar ut i tanken hur den ungefär ska se ut och sen hur jag ska göra.. ibland blir det många "göra om" men envis som jag är så blir de rätt tillslut. 

Virkade en sorts ny boots med utesula. Märkte att sulan blev för tung för det mjuka garnet så kom på hur jag ska stötta upp den så bootsen följer fotens steg. 
(null)