script type="text/javascript" src="//static.blogg.se/shared/js/api.js">

Borde inte...

Allmänt, Skrivet / be still, hjärta, sorgsen, sorry / Permalink / 0
När man är sorgsen så poppar saker upp som man igentligen inte borde tänka på..
...som du

"Tror det var för hur du fick mig att bli lugn

Visste inte själv vilket oväsen det var inom mig förräns du fick allt i mig att bli stilla. 

Är en djup och lite överkänslig tänkande person men hade ingen aning om att mitt inre förde ett sånt liv

Därför blev besvikelsen så stor

Känslan av att blivit lurad

Att få en smak av hur de kan kännas men inte inom räckhåll

Att sen bli bortviftad som smuts gjorde ont

Många inser inte vilket kraft ordet FÖRLÅT kan ha.


Vet inte varför jag tänker på det nu

Mer ån att jag har svårt för oavslutade saker

Eller så plågar jag bara mig själv med:

Men...

Och...

Varför..


Men imorgon är en ny dag

Då kommer jag antagligen tycka jag är fjantig som skrev det här

Tills nästa gång......"


(null)
Så är det..


(null)