script type="text/javascript" src="//static.blogg.se/shared/js/api.js">

Orolig

Allmänt, Sjuk-utredning / orolig, sjuk, trött, utredning / Permalink / 1

Blir så less på min kropp :/ Mår någorlunda under dagen förutom värk å sånt men det har jag ju jämt så, men sen vid 19-20 på kvällen blir jag så matt och konstig i kroppen. Mår piss så jag måste lägga mig och sover sen till 11 på förmiddagen . plus att jag lägger mig en stund på dagen. 
Blir orolig med när symptomen blir fler eller ökar. Som min värk har ju eskalerats de sista året.  Den värsta värken sitter i nedre rygg, bäcken och höfter. 
Hoppas de hittar orsaken snart och en behandlingsbar sådan. 


Nått roligare: pärlar på min bild :)
(null)


#1 - - Anonym:

Bra att du sysselsätter dig! Är bra för att få bort tankar och oro. Du är väldigt kreativ. 👏🏻♥️

Svar: Tack 😍
Jeanette Wiberg