script type="text/javascript" src="//static.blogg.se/shared/js/api.js">

Sommar

Allmänt / One peice, röka, sjuk, sommar / Permalink / 0
Sommar och sol...
Suttit ute hela dagen med grannarna. Senare på eftermiddagen å tills nu tillbringades i soffan.. platt fall. När värken blir olidlig å inget hjälper så är liggläge som gäller. Orkade med nöd å näppe ta mig till duschen. Testade min nya One peice. Väldigt skön på.
Har fortfarande inte fått svar på röntgen å prover. Inget är som väntans tider 🧐 
Vissa dagar när jag mår ok så undrar jag varför jag inte jobbar.. att de slösar pengar på mig med alla dessa röntgen å prover medans de dåliga dagarna(som är fler) förstår jag mer varför .. förvirrande 😵 
Fortsätter att 🚬 Är man riktigt dum eller? Som om man först väntar på något hemskt innan man slutar 🤔 

(null)