script type="text/javascript" src="//static.blogg.se/shared/js/api.js">

Back to work 👌

Allmänt / IBS, familj, fibromyalgi, försäkringskassan, jobb, kollegor, kroniska sjukdomar, kroniskt, kärlek, nattjobb, sjukskrivning, tarmsjukdom / Permalink / 1
Halloj 🤗

Då har jag bestämt mig för att börja jobba igen. Imorgon blir första passet på jobbet. Gulliga chefer låter mig de första 6 veckorna gå som extra som en nystart. Behövs nog.
Mår ju inte bra. Min förhöjda sänka går inte ner och de hittar inte orsaken till den men nu har jag tagit ett prov som heter serum elfores vilket är: 
"S-Proteinfraktioner ger främst information om inflammatorisk aktivitet (akutfasreaktion) samt nivå och fördelning av immunglobuliner. Huvudsakliga indikationer är därför utredning av oklar SR-stegring, utredning av inflammatoriska tillstånd, misstanke om monoklonal gammopati (vid lymfoproliferativa sjukdomar som myelom) och monitorering av känd M-komponent."
Så förhoppningsvis får vi snart bukt med det. 
Hade tänkt att starta på 25 eller 50% men
Försäkringskassan har börjat att utreda om jag har rätt till sjukpenning och bara gett mig utbetalning "tillsvidare" och jag vågar inte schansa på om jag får ersättning då jag måste  kunna betala hyra. De är ju superhårda när det gått 180 dgr. Så därför börjar jag fullt så har lite ångest om hur det ska gå men samtidigt känns det kul att börja med för jag gillar ju mitt jobb och har fina kollegor ♥️
Får ta en natt i taget så går det nog bra :)

Det enda läkarna har kommit fram till är att jag har förutom fibromyalgi också har  ichias, nervsmärtor och IBS. (IBS= en kronisk tarmsjukdom som ger kramper, smärtor och tillfällig lös eller hård avföring) 
Jaja 
Min son är hemma igen ialla fall och ingen är lyckligare än jag 😍 Har saknat min fina pojk och han har saknat oss ♥️ Han hör hemma med oss ♥️♥️♥️ 
(null)

#1 - - Anonym:

Lycka till och jag hoppas du får må bra snart. Kramar ♥️

Svar: Tack 💕
Jeanette Wiberg