script type="text/javascript" src="//static.blogg.se/shared/js/api.js">

Dont like people

Allmänt / I dont like people, bad words, energitjuvar, eremit, ignorera, soptunna / Permalink / 1
De sista dagarna har varit som texten (se bild) Folk irriterar mig! Dock inte mina favoriter 😅 
Ibland vill jag bli eremit.. dock inte alla dagar 😂 Sen har vissa inget sunt förnuft! Vissa saker ska sitta naturligt som: Tack! Ursäkta! Förlåt! 
Sen undrar jag om jag är en soptunna?? Sista tiden har jag haft flera(inga nära) som ältat sitt dåliga mående med mig och jag kan bara inte ignorera! Då känner jag  mig elak men de drar min energi ur mig! Sen kommer deras lilla fråga: och hur mår du? Jo tack inte så bra. -Nähä vad tråkigt! Tystnad .... 
Måste sluta låta sådana ta en sånn plats! Jag är ingen jädra soptunna!! Slut med energitjuvar! PRONTO!! 
Nä så idag irriterar de flesta mig.. (inte mina sötnosar♥️
Peppa mig! Skriv något skoj! 😋
(null)


#1 - - Anonym:

Säg ifrån! Du är för snäll. Du är inte elak när du talar om att du just nu inte orkar lyssna på andras problem. Stor kram från mig //A

Svar: Jo jag vet :/ Svarar dem knappt längre.. orkar inte 😅 kram tbx 💕
Jeanette Wiberg