script type="text/javascript" src="//static.blogg.se/shared/js/api.js">

Bullet Journal å hälsa

Allmänt, Bullet Journal / almanacka, bullet, bullet journal, bullo, hälsa, kolhydrater, socker / Permalink / 0
Sytt ett fodral till min Bujjo. :) Tog ett par gamla skinnbrallor och fickorna hamnade perfekt på varsin sida. Blixtlåsen var för prydnad så jag klippte upp dem och sydde fickor av ett gammalt örngott. Linningen med knappen klippte jag ut som ett skärp runt! :)
Amatör på att sy men sydde för hand.
(null)

Köpte en ny bujjobok med och pennor för värdecheckarna jag fick från jobbet. 300kr i julklapp :) Tack Borås stad -östra 😍
Började mitt nya hälsosammare liv idag 1/2. Lågintesiv träning, bort med socker och minska på kolhydrater! Får se om det hjälper men började inte bra. Sov bra natten innan.. vaknade vid 08 och kl 11 somnade jag på soffan och sov till 16:30. Känner mig lite konstig i kroppen men hoppas det är tillfälligt.
(null)