script type="text/javascript" src="//static.blogg.se/shared/js/api.js">

Dagar med fibromyalgi

Allmänt, Fibromyalgi / fibromyalgi, jobb, kronisk, kropp, livskvalité, sjukdom, stel, värk / Permalink / 0
Det jobbigaste med att ha denna kroniska sjukdom som fibromyalgi är att jobba gör att kroppen strejkar sen.
En natt går rätt bra men efter två nätter(som jag oftast gör) gör att kroppen och hjärnan slår bakut!
Som i morse bar benen mig knappt. De blir svaga, stela och gör ont! Rygg, axlar, nacke och armar värker mer än vanligt och är stela. Man är tröttare än vanligt! Så här håller det på 2-4 dgr. När man väl återhämtat sig är det dax för nya jobbpass. 🙈
Att vara social finns inte på schemat under de dagarna! Man orkar inte 😓 
Så ser mitt liv ut när jag jobbar! De perioder jag varit sjukskriven har jag kunnat vara mer social och får en bättre livskvalité! 

(null)

(null)