script type="text/javascript" src="//static.blogg.se/shared/js/api.js">

Ljusa planer

Allmänt / chef, ekonomi, gluten, kroniska sjukdomar, ljust, planering, träning / Permalink / 0

Var på rehabmöte på jobbet. Gick bra. Var lite nervös inför det då jag inte känner den nya chefen men hon var jättebra! Lätt att prata med! Det känns skönt 🤗  Kontakt med företagshälsovården och se om de kan hjälpa mig med något för att underlätta. Har börjat att gå över till gluten mer och mer. Läst om att IBS:en blir betydligt bättre av det! 
Grannen och jag pratade om att börja träna. Även om det inte blir av så har jag bestämt mig för att börja. De har ett ställe i gånghester. Ska kika på den. 
Nu ska denna kropp motarbetas så man ev skrämmer bort sjukdomar 😉😅

Fick även pratat med min gamla chef. Ville berätta för henne den goda nyheten. Hon blev väldigt glad över det!
Det är en chef jag aldrig kommer att glömma. Under all tid när så mycket har varit jobbigt har hon puschat mig och varit ett stöd! 
Var någon som redan visste så mycket så jag behövde aldrig förklara så mycket! 

Öppnar så många dörrar sen när allt med det är fixad. Är så glad  ^^, 
Ska även kollla efter kurser för ekonomi för företag! Lära mig allt sånt och sen starta! Kundkretsen har jag! Nackdelen är att jag då måste höja priset men hoppas inte allt för mycket! 

Så nya planer.. ljusa planer!

Några av mina kreationer:
(null)