script type="text/javascript" src="//static.blogg.se/shared/js/api.js">

Fina barn ♥️

Allmänt / barn, familj, kärlek, relationer / Permalink / 3
Flera har sagt: Du tänker för mycket men en anledning är att jag är "high sensitive"  förklaring  här:  High sensitive
 
Snart är denna helg slut och den har trots allt varit en bra helg :)
Imorgon åker jag till dotter och svärson. De ska köra mig till Skene på tisdag. Underbara människor. Tar ledigt från jobbet för att kunna vara med mig och de har de gjort flera ggr nu. ♥️♥️♥️ 
Jag kanske är misslyckad när det gäller relationer med det andra könet men har lyckats få underbara barn  ♥️ Där har jag lyckats för man får de barn man förtjänar och mina är så fina ♥️♥️♥️


(Finns de som tar från de som ger. Kallas väl parasiter! )
(null)


#1 - - Anonym:

Du är inte alls misslyckad!!! Du är bra och fin precis som du är!! Ett stort varmt hjärta och trots allt du gått igenom har du ändå lyckats behålla ett mjukt hjärta ♥️
Och du ger människor schanser, i detta fallet män med ett öppet hjärta trots rädslor. Det kallas för MOD!!! Var stolt över den du är!! Kramar ♥️♥️♥️ //M

Svar: Men så fint 😍😍😍 Nu blev jag ledsen i ögat men glada tårar :)
Jag vet men de känns så :( och hur vet jag att det inte blir likadant nästa gång? Är det ens någon idé?? Detta hjärtat vill nog inte mer :/ ♥️♥️♥️
Jeanette Wiberg

#2 - - Anonym:

Tids nog kommer du hitta ”han” Förstår att det känns så nu och efter allt du tvingats gå igenom på grund av män. Massa kramar ♥️♥️♥️

Svar: Har städat som en tok i flera dgr för att inte känna efter men så blir det kväll 😢 Funderar på att ställa mig och skura badrummet 🙈 kram ♥️
Jeanette Wiberg

#3 - - Anonym:

♥️♥️♥️