script type="text/javascript" src="//static.blogg.se/shared/js/api.js">

Idiot

Allmänt / Permalink / 2
Måste va nått fel på vissa människor.
Mina döttrars reaktion när jag berättade: Oj! Det var en konstig snubbe!
Varför håller man på och ringer någon flera ggr per dag? Om man vet att någon är intresserad? För att det är kul att gotta sig i solen lite? Växte självförtroendet? Härligt för dig! 
Nästan varje kontakt har du tagit! Man leker inte med andra människors känslor! Det borde du veta med tanke på din ålder! Men hjärnan verkar krympa på endel efter ålder!
Å jag måste hålla med mina döttrar! Har träffat på många konstiga typer men din variant var ny! En ny lärdom! Se där ja 😅 
Som mina döttrar sa: Ibland måste man sortera bland skiten för att hitta guldkornen och i havet simmar många fiskar. Antar jag har att göra ett tag 😂

PS hoppas jag slipper se dig på jobbet. Risken ör stor för stekpanna i huvet! 
(null)





#1 - - Anonym:

Braa!!!! På han bara 😅 Jag kanske ska skaffa mig en blogg med. Tror det är nyttigt och få ur sig lite skit andra lagt dit! Och söta du Den där var inget att hänga i julgranen och sen tyckte jag att han var alldeles för gammal för dig. Du ska ha yngre man som orkar med lite du sånt där du vet 😂 Det lär inte han palla så mycket. Kramar

Svar: Ingen snäll människa. Har träffat han ettantal ggr på jobbet och trodde inte han var en sånn elak gubbe.
Så sant 😂 kramar
Jeanette Wiberg

#2 - - Anonym:

Men va faan.. det trodde jag inte om den. Där ser man. Som förra kommentaren säger jag likadant: inget att hänga i julgranen. Du är värd något mycket bättre! Kramar från mig // Anne ♥️

Svar: Tack :) Ja det kändes verkligen och speciellt på det fega sättet han gjorde de på 😔 Fattar faan inte beteendet?? Det är ju han som mest vart på mig(kontaktat) Det ju helsjukt!!! Kram tbx ♥️
Jeanette Wiberg