script type="text/javascript" src="//static.blogg.se/shared/js/api.js">

Inte oroa andra

Allmänt, Sjuk-utredning / One Piece, cancer, gosigt, mysigt, oro, polyper / Permalink / 2

Önskar jag hade någon neutral i närheten som man kunde berätta om sina tankar för. Just nu håller jag inne med tankarna och oron för att inte oroa någon annan. Istället försöker man lugna andra. -ingen fara.. de är inget.. 
som ex jag läste på cancerfondens sida om just där man hittat förändringar men efter flera undersökningar inte hittar tumören. 
10% av alla fall är sånna. 

Läs bild nedan.. (de tog bort 2 polyper i tarmen för nån månad sen) 
(null)

Ja ni ser.. inte bra att tänka för sig själv 🙈
Å bara för det beställde jag en One-peice till mig. Skämde bort mig själv lite 🙈
(null)


(null)




#1 - - Anne:

Men vad synd att jag inte bor i närheten. :/ men du kan pm:a när du vill. Kramar ♥️♥️♥️

Svar: Tack ♥️♥️♥️
Jeanette Wiberg

#2 - - Monica:

Kan pm:a mig med! Kramar ♥️♥️♥️

Svar: Söt ♥️♥️♥️
Jeanette Wiberg