script type="text/javascript" src="//static.blogg.se/shared/js/api.js">

My home

Allmänt / glas, hem, hylla, inredning, pluus.se, soligt, trivas / Permalink / 5
Sol ute och sol inne 🤗😎
Idag är denna tjej på soligt humör ♥️

Äntligen har jag fått upp hyllan ovanför köksbordet 😍 Ändrat mycket i mitt hem det sista och börjar tycka mer om mitt hem.  
Har fått hjälp av döttrar och svärsöner ♥️
(null)


Gillar dessa glas. Tyckte inte de skulle stå och gömmas i ett skåp :) 
Länk till glasen:
(null)





#1 - - Anne:

Vilka häftiga glas. Vart har du köpt dem? 💕

Svar: Tack 😍 Här:
https://pluus.se/shop/fargglad-glodlampa-glas-321627p.html
Jeanette Wiberg

#2 - - Monica:

Ja de glasen var häftiga. 🤗

#3 - - Anne :

Wow häftiga!

#4 - - Monica :

Hej solstråle. 🤗 Tänkte på inlägget du skrev om att sakna någon men jag hittar inte det inlägget? Satt och tänkte på dig idag om just det att hans beteende kanske var att han kände nått men blev rädd? Kramar

Svar: Hej du frågvise 😆 Tog bort det inlägget. Ok vet inte men inte tillräckligt i alla fall! 😅 Tycker vi lägger ner det. Blir inte bättre av att älta och behöver fokusera på annat speciellt nu efter beskedet jag fick innan. Tar det i pm. Vill inte skriva om vad det är här än. Kramen
Jeanette Wiberg

#5 - - Anne :

Ja bort med det gamla. Monica: Vi ska ju fixa blinddate åt henne ju! 😁👌

Svar: Jaaa haha kan ni kolla hans årsinkomst med tror ni? Haha skojar. Men inget krognisse eller som dricker mycket alkohol. Jag dricker ju sällan själv alkohol.
Kramar
Jeanette Wiberg