script type="text/javascript" src="//static.blogg.se/shared/js/api.js">

Noll tolerans!

Allmänt, Skrivet / bestiga berg, energitjuvar, noll tolerans, respekt / Permalink / 4

För vissa kanske mitt sätt att stänga ute någon från mitt liv kanske verkar överdrivet. Att när någon beter sig väldigt illa och som jag upplever det trampar på mig så rensar jag bort personen. Bort ur mitt liv även på nätet! 
Speciellt kanske nyligen men jag upplevde det som att x behandlade mig som skräp! Ena dagen dög jag för att sen nästa dag vara luft utan någon förklaring varför. 
Efter Netts död har jag noll-tolerans för människor som behandlar mig illa! Läs länken nedan: 

(null)

#1 - - Anonym:

Vi är olika hur vi reagerar i vissa situationer. Inget av sätten är fel. Kram //M

Svar:
Det frustrerar mig att jag har denna elaka bild av x. Innan dess hade jag aldrig tänkt att x är någon som skulle småle över någon annans olycka men nu?? Jag vet inte.
Förstår inte heller riktigt varför jag tog så illa vid mig.. är störande!! En kick-in-ass borde va det som gäller och sen forget and go on!
Tror det är bilden som stör mig!! ♥️
Jeanette Wiberg

#2 - - Anonym:


Det förstår jag. Bilden du fick gav dig också en bild av att ditt ♥️ är skräp.
Bort med sådana bilder! Varje gång känslan kommer ge dig själv en komplimang. Positivitet stärker och tillslut kommer det dåliga blekna. Sen är det väl ditt djup som ställer till det extra. Att du kan ha svårt att släppa i början.
Tänkte på en annan sak men pm:ar dig om det. Kramar

Svar: ♥️♥️♥️
Jeanette Wiberg

#3 - - Anonym:

Ibland tycker jag väldigt illa om mitt djup.. som nu :/

#4 - - Anonym:

Fast så ska du inte tänka. Det betyder ju att du inte tycker om dig själv då ditt djup tillhör ditt personlighetsdrag. Acceptera den för den kommer aldrig att försvinna för den gör dig till du! En dag kommer du träffa någon som älskar allt det där his dig. Lovar! ♥️♥️♥️

Svar: Litar på dig då 😅💕
Men fördelen är faktiskt att när jag har släppt så återgår jag aldrig till samma! När det är ”finish” är det ”finish”!!
Jeanette Wiberg