script type="text/javascript" src="//static.blogg.se/shared/js/api.js">

Skyddad identitet

Allmänt, Skyddad id / chock, misshandel, psykisk misshandel, psykopat, skyddad identitet, traumatiskt / Permalink / 3
Fick en komentar (har inte publicerat den på grund av att den är för personlig) med en önskan att skriva om tiden före och efter skyddad identitet för att ev vara till hjälp för någon som just nu går igenom något liknande. 

Ska fundera på det. 
Det är känsligt.. speciellt tiden innan flykten. Tror inte jag berättat för någon exakt vad som hände på grund av att det är för traumatiskt. Händelsen som gjorde att jag hamnade i en chock som höll i sig första året av min sons uppväxt. 1998-99. 
Mycket av det första året kan jag inte berätta om då jag inte minns mycket av det.  

(null)

(null)

(null)


#1 - - Monica :

Det skulle nog vara intressant på det sättet att få mer kunskap om Vad andra gått igenom och hur de tagit sig igenom det. Ta det lite i taget så det inte blir för mycket för dig. Kramar

Svar: Jo har tänkt att ta det i kortare versioner. Har lagt till en ny kategori bara för det. Kram kram
Jeanette Wiberg

#2 - - Anne :

Vore intressant att följa. Tycker absolut du ska dela med dig av erfarenheter. Visa för andra att det går att komma igen. Kramar

Svar: Ja kanske... får se. Kram
Jeanette Wiberg

#3 - - Anonym:

Men usch vad hemskt det måste ha varit. 😔 hur är det att hamna i chock? De lät konstigt kanske men du kanske förstår vad jag menar. Kramar

Svar: Förstår vad du menar. Ska förklara i ett inlägg sen. Kram
Jeanette Wiberg