script type="text/javascript" src="//static.blogg.se/shared/js/api.js">

Speciell

Allmänt / Ica, garn, glass, lakritspuck, speciel, speciell / Permalink / 1
Har ändrat om tavlor på väggen och beställt fler foton på barnbarnen. Hela ena väggen ska bli en fotovägg. 
Varför får man alltid lust att göra fint inne när det är fint väder 😅 
Jaaaa.. jag ska gå ut... om en liten stund .. väntar in sällskapet först 🤗


Just so you know 🤪 

Precis!! Det har de sagt till mig!! 😂😂😂

Smakar som lakritspuck 😋 Mums älskar lakritsglass. Ica har en egen lakritsglass med lakritssmulor överst. Den är såå god 😋 
Den som kommer med lakritsglass eller garn till mig ligger högt i kurs!! Favoriter 😁😎😅

#1 - - Anne :

Spännande. Får man se resultatet sedan?
Ica lakritsglass tycker jag med är god.
Får man fråga om sällskapet är manligt? (Nyfiken i en strut) kram

Svar: Kanske 😏 Jaaaa mums 😛 Haha verkar jag ombytlig tycker du? I wish I was! Glöm-släpp-skaffa-nytt!! Nää de har jag ingen lust med just nu! Kramen
Jeanette Wiberg