script type="text/javascript" src="//static.blogg.se/shared/js/api.js">

Stänga av hjärtat?

Allmänt / Permalink / 4

Lätt att tänka så(se bildtexten) Har levt under skyddad identitet under ett antal år för sonens pappa. Fick fly när han var nyfödd. Bodde i Alingsås under den tiden. Nu bor hans pappa i Indien. Sen 2012 träffade jag en psykopat till men denna gången såg jag varningstecknen och bröt med han efter mindre än 3 månader ihop. Var positivt på det sättet att jag innan var rädd att om jag skulle hamna med en sådan man igen att jag inte skulle klara att gå men det gjorde jag. Både vågade sätta ner foten och säga nej och sen gå. Han trackaserade mig sen i några månader tills jag fick stöttning och hjälp av en kollega att polisanmäla och det hjälpte. Han slutade.
Men.. det får mig att känna nu att är det ens någon mening med att ens tänka på ett förhållande när jag verkar söka mig till fel mån hela tiden 😔 speciellt efter den sista floppen nyligen.  Jag kanske alltid kommer stt söka mig till fel personer!
Innan det som hände nyligen så har jag varit singel sen 2012. Till viss del var det för att jag inte ville utsätta min son för en ny man(mina döttrar var vuxna)  och dels var det väl också att jag själv inte vågade. Var till viss del lite avstängd med tills floppen dök upp och "förstörde friden"  Nu är ju den sista ingen psykopat utan nog rätt normal men blev ju ändå fel. 
Men tanken går och en del av mig önskar att jag kunde stänga av hjärtat igen :( 

(null)






#1 - - Anonym:

Men lilla hjärtat 😔 Förstår att du tänker så men det finns en fin man för dig med! Tänk på hur mycket du har växt sen dess. Som du säger att du vågade säga nej och gå.
Du vet ditt egna värde vilket du nog inte visste då med din sons pappa. Du har redan vänt den onda cirkeln när du denna gång föll för en ”normal” man. Du är nog den modigaste jag träffat och en dag kommer du träffa han som uppskattar allt det du är!! Du om någon förtjänar en prins! Ge inte upp! Kramar ♥️♥️♥️ //M

Svar: Kramar tbx ♥️♥️♥️
Jeanette Wiberg

#2 - - Anne:

Han kanske bara kom i din väg för att öppna ditt hjärta igen. För att stänga till är aldrig ett alternativ! Det gör dig öppen även för annat i livet. Ledsen att du har behövt gå igenom så mycket. Kramar ♥️

Svar: Ja jag har tänkt den tanken med. Vi får väl se :) kramar ♥️
Jeanette Wiberg

#3 - - Lousie :

Vet inte vad jag ska skriva mer än att vissa verkar tvingas gå igenom för två eller tre människor. 😔 massa kramisar ♥️

Svar: Kram tbx ♥️
Jeanette Wiberg

#4 - - Bitte:

Det hade jag ingen aning om att du levt under skyddad identitet? 😱

Svar: Nä är kanske inget jag pratar om 🙈 Största anledningen är väl att jag inte vill att nya bekantskaper ska få den bilden av mig. Sen har endel förutfattade meningar om att ha levt skyddat.
Jeanette Wiberg