script type="text/javascript" src="//static.blogg.se/shared/js/api.js">

Vår

Allmänt / magkänsla, vår / Permalink / 3

Nu bidde de fint i fönstren :) Har även sopat bort allt skräp på balkongen. Vänta tills mattan där torkar ordentligt för att kunna dammsuga. 
Men mer orkar inte denna kvinna idag. Tröttheten jag har hela tiden är jobbig :/ och denna jäkla värk. Den påverkas ju av yttre händelser med som påverkar en så därför är den väl värre nu :( 
Tankarna mal lite och jag kan inte fatta hur jag kunde ha så fel!!! Trodde de var en snäll man men tydligen inte 😔 Kommer ta tid innan jag vågar lita på min magkänsla igen om jag gör de 😣 

Nu är det vår på riktigt 😍

Min Nett finns alltid runt omkring mig ♥️

#1 - - Anonym:

Vad jobbig känsla för dig 😔 Minns vad du sa när vi fikade. Att du tyckte det var så märkligt att en man kunde få dig att känna dig lugn vilket du annars inte gör med män då de gör dig osäker och rädd när de kommer till relationer. Stor kram. Tänkte på dig och det är ingen tröst nu men även detta kommer att passera. ♥️♥️♥️

Svar: Stalkar du min blogg 😂 Du kommenterar ofta efter jag publicerat inlägget haha du får det 😘
Usch vill inte tänka på det 😔 En enda mening: ”ska vi fika” - så poff! Som om man var en hög skräp. 😟
Kunde ha förklarat istället för att bete sig så elakt. Det hade jag ju förstått. Speciellt med tanke på att det va han som var på mig mest. Min hjärna får inte ihop det. Bättre vara arg känns de som just nu. Kram och tack för din stöttning ♥️♥️♥️
Jeanette Wiberg

#2 - - Anonym:

Nä de va en konstig gubbe. Snällt var det inte! Kram ♥️

Svar: Näpp. Personlighetsklyvning kom vi på här hemma 😅 Nått annat kan det nog inte va.. 🙈
Jeanette Wiberg

#3 - - Anonym:

Ja där har du det.. undrar hur han reagerar när han kommer tillbaka å undrar vart du är 😂😂😂 haha Tack för helgens flabb 😂 Gubben min asgarvar 😂💕

Svar: 😂😂😂 Såg de framför mig 😅 Ja tack själv gumsan 😍 Du har gjort detta lättare ♥️♥️♥️
Jeanette Wiberg