script type="text/javascript" src="//static.blogg.se/shared/js/api.js">

Wtf-moment och Tack!

Allmänt / Permalink / 4
Alltså satt och funderade ikväll på vad sjutton tänkte jag på innan när jag tänkte som jag gjorde?? Vad såg jag hos den personen 😂 Säkert många av oss som tånker så efter när det gått en tid och allt lagt sig.  OMG!! En dåre känner jag mig som 🙈 
PS. - nu menar jag inte något negativt mot han! Lät kanske som det 🙈 Jag tänkte nog mest på åldern. Å vad jag fastnade för var väl att han verkade snäll och omtänksam .. tills jag fråga om en fika 😱😂

Så här i efterhand tror jag det handlade om att jag var till viss del avstängd och det var tid för att öppna upp det så det hade säkert kunnat vara vem som helst just då. 
Det har faktiskt gjort mycket gott på flera plan :) 
Mycket i mitt privata liv som jag ändrat på till det bättre :) 
Just nu känner jag mig mer redo för kanske nått nytt fast i min egna ålder. 
Så tack "kompis" 😅 
Inte alla negativa händelser är helt av ondo! 

(null)



#1 - - Anne:

Så kan de vara. Jag tror det med. Inget ont som inte har något gott med sig säger de ju. Skönt ialla fall att det lagt sig och du mår bra. Kram

Svar: Lyckades vi tajma de samtidigt nästan 😅 inne i bloggen alltså. Ja det är nästan så man skäms haha fast det ska man ju inte göra för sånt rår man ju inte för 😍 Skönt ialla fall. Kram
Jeanette Wiberg

#2 - - Anonym:

Förstår dig. Kram ♥️

Svar: ♥️
Jeanette Wiberg

#3 - - Anonym:

Haha berättade för min dotter och visade henne detta inlägg. Hon pratar med en kille över nätet och hennes reaktion: Men mamma!! Nu vågar jag inte fråga han om vi aka träffas 😂😂😂

Svar: Haha stackarn 😂💕
Jeanette Wiberg

#4 - - En som vet:

Var tacksam för att fikan aldrig blev av! Den mannen är skum! Sen vilket omaka par. Gubbe ju! Puss

Svar: Jo skumt beteende ialla fall! Men vem är du som vet? 😅
Jeanette Wiberg