script type="text/javascript" src="//static.blogg.se/shared/js/api.js">

Fynd

Allmänt / Lyxplus, Mattson, ansiktsvård, fynd, hårvård, ljusbord / Permalink / 2
Tog bort inlägget om Lyxplus. Fattar inte vad de mailet handlade om för hämtade ut det idag å allt var med :) "Happy"

(null)
Och mitt ljusbord 😍
(null)

Fick tid till gyn. De ska kanske kolla där med. Har ju haft högsta graden av cellförändringar som de skar bort.  Får hoppas de inte kommit tillbaka 🙈 

Imorgon blir det mys med 3 älsklingar 😍

#1 - - Monica:

Vad trevligt med sådana paket :)
Hoppas undersökningen går bra. Kram

Svar: Kram 💕
Jeanette Wiberg

#2 - - Anonym:

Hej Jeanette
Jag har problem med mina telefon men har gått till Marlene och lyckades hitta dig här. Ďå vet du varför jag inte svarar . Jag ska gå på biblioteket på måndag och höra av mig igen. Jag saknar att ha kontakt med dig då vi vill. Sköt om dig
Siv

Svar: Hej :) Vad skoj att du hörde av dig. Blev lite orolig. Ha en skön helg. Kram
Jeanette Wiberg